معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: شوشتر با ورود چشمگیر گردشگران و مسافران روبرو شد و آثار تاریخی، مذهبی و گردشگری مورد بازدید مسافران قرار گرفت.

محمدحسن کجبافی گفت: ظرفیت سفر‌های نوروزی فرصتی مهم برای توسعه صنعت گردشگری، انتقال فرهنگ و معرفی آداب و رسوم، سنن و تاریخ شهرستان شوشتر است.

به گفته او این ظرفیت‌ها با معرفی توانمندی‌ها، جاذبه‌های طبیعی و زیبا، اماکن و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی، مزارع برنج، نخیلات، محصولات کشاورزی هنر‌های دستی، دارو‌ها و گیاهان و غذا‌های سنتی به مسافران نوروزی، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش آن‌ها فراهم خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر می گوید: در این خصوص تلاش‌ها و اقدامات مناسبی انجام شد که البته نیاز است در سال‌های آینده با جدیت و برنامه ریزی بهتر و قوی‌تر دستگاه‌های مختلف در شهرستان نسبت به افزایش معرفی اینگونه مسائل فرهنگی و همچنین ارتقای زیرساخت‌ها اقدام کنند.

 از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین تمام ارکان ستاد خدمات سفر و نوروز، مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند. ورودی‌های شهرستان، جاده‌ها، اماکن اقامتی، آثار تاریخی، کمپ‌های نوروزی، محل‌های عرضه میوه دولتی، گشت‌های سواحل رودخانه و… توسط فرماندار محترم و بازرسان تعیین شده از سوی ایشان بررسی شدند که دستورات لازم هم مرتباً صادر شد.

در زمینه تامین کالا‌های اساسی برای اولین بار ۲۱ تن مرغ کشتار روز در روز‌هایی که ورود مسافران به اوج خود رسیده بود، وارد شهرستان شوشتر شد و کمبودی از این حیث وجود نداشت.

در خصوص اسکان مسافران با وجود اینکه میزان ورود گردشگر بیش از ظرفیت شهرستان بود، ولی حتی یک مسافر هم معطل تامین محل اقامت نشد و بحمدالله در اماکن اقامتی اسکان داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.